Rondje Meursweg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu Rondje Meursweg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

Rondje Meursweg

Blijf op de hoogte en volg Madelon

16 Januari 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag eens langs de familie With geweest.
We waren er al eerder, maar zijn toen niet lang gebleven, omdat Merceline er niet was
Maar nu wel en natuurlijk moeten er weer foto's gemaakt worden.
Oppassen dat het niet meer van hetzelfde wordt, alleen zijn ze nu allemaal 2 jaar ouder.
Maar de mooiste foto's worden wel geplaatst.

Het is altijd weer leuk om op hun erf te komen, al was het alleen maar om alle kinderen die vanuit alle kanten naar je toekomen.
We weten nog steeds niet wie bij wie hoort, dus is het gewoon één grote familie voor ons.

We hebben ook gehoord (via de mofokorantie, oftewel het roddelcircuit) dat de ouders Sjakie en Meissie genoemd worden!
Sjakie werkt trouwens bij onze buurman, de natuurgenezer, Paké.
Hij stampt alle kruiden tot moes en dat is best zwaar werk, hebben we gezien.

We beloven nog eens terug te komen en gaan terug naar ons eigen erf.
Morgen gaan Betsy en ik naar Lelydorp om wat boodschappen (en vooral groente en fruit!) te halen.
Hier hangen alleen sinaasappels en lemmetjes aan de bomen, het is nog te vroeg voor de appels en de ramboetangs.

wordt vervolgd........

Madelon

Ambulant begeleider bij volwassenen met autisme. Visie: droom je leven en leef je dromen! Missie: het realiseren van een logeerhuis voor kinderen met autisme

Actief sinds 17 Dec. 2013