Dit gaat veel te langzaam!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu Dit gaat veel te langzaam!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

Dit gaat veel te langzaam!!

Blijf op de hoogte en volg Madelon

28 Januari 2014 | Suriname, Paramaribo

Het is en blijft een ramp: foto's plaatsen bij de verslagen.
Nu moet ik toegeven; het zijn ook best veel en in een hoge kwaliteit, dus dat duurt altijd iets langer.
Maar zó lang??

Helpdesk al gemaild, maar die kunnen er ook niet zo veel aan doen.
Tja, al eerder geschreven; álles gaat hier langzamer, dus ook het internet.

Daarom heb ik besloten: ik ga verder met de reisverslagen en de foto's komen later wel!!
Of ik doe er 1 of 2 voor de impressie.
Want zo loop ik veel te veel achter en dan loop ik ook het risico om dingen te vergeten.

Dus; geniet van onze verhalen en wij zorgen er ondertussen voor dat er ook wat te lezen valt!

• 19 Februari 2014 - 19:55

Gerr:

Dan maak je de foto's toch even wat kleiner (als kopie uiteraard)

• 19 Februari 2014 - 21:48

Tiny:

lieve mensen,
    wat hebben we weer genoten van de verhalen en de bijbehorende foto's;
    logisch dat je minder foto's gaat plaatsen als het zo veel werk is.
    Toch krijg je zo wel een mooier beeld hoe jullie reilen en zeilen daar gaat, alhoewel dat reilen en zeilen wel gepaard gaat met veel stof hoe mooi rood ook.
    Geniet lekker verder en succes met de plannen.

dikke knuffel,
    Gerard & Tiny