Nog 3 weken! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu Nog 3 weken! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

17 December 2013 | Nederland, Dalfsen

17 december 2013

Nog iets meer dan 3 weken en dan vertrekken we weer richting Suriname.
En ja, ik ben weer gezwicht voor het maken van een reisverslag.
Het blijkt dat veel mensen het heel leuk vinden om ons te volgen in ons doen en laten tijdens ons verblijf in Suriname.
Leuk detail: er hebben 28.100 mensen naar ons vorig reisboek gekeken!
Volgende keer maar in boekvorm uitgeven?
Zou een leuke inkomstenpost zijn voor ons project!
Dus wie weet.

Deze keer gaat niet Aniek, maar Betsy de eerste 3 weken mee.
Ze is vorig jaar met een vriendin voor het eerst in Suriname geweest en ik hàd haar gewaarschuwd: je bent zó verliefd op het land en dan wil, of zeg maar liever móet weer terug!
Ze is eind januari ook jarig en we hebben elkaar beloofd dat we dit uitbundig gaan vieren aan de Waterkant!
Dus men is gewaarschuwd.

Voorbereidingen in volle gang.
Zondag j.l is de reis geboekt, reisverzekering afgesloten en vandaag nieuw paspoort aangevraagd.
Ook wel handig om dit te hebben.....
Verder moeten zowel Engel als ik nog een inenting tegen buiktyfus halen.
Rest van de entingen zijn gelukkig nog geldig.

De "veestapel" kunnen we met een gerust hart achterlaten, omdat Aniek dit voor het grootste gedeelte op zich neemt.

Nu nog een internationaal rijbewijs halen bij de ANWB, want ondanks dat ik dit de vorige keer ook had meegenomen, heb ik geen meter gereden!!
Om niet iedere keer afhankelijk te zijn van derden is zelf rijden de enige oplossing.
Bij Josef maar eens een rijles regelen.

wordt vervolgd.....

• 06 Januari 2014 - 08:40

Leo:

De pagina staat weer bij de favorieten, wens jullie goede reis en gezond weer terug.
    Gr. Geesje en Leo

• 13 Januari 2014 - 12:05

Jenny:

Lieve Engel en Madelon.

Inmiddels al in de lucht? Een hele goede reis en een fantastische tijd ginds. Ik zie uit naar de verslagen en foto's!
    Liefs,
    Jenny

• 13 Januari 2014 - 23:43

Gerard & Tiny:

wij hopen dat jullie inmiddels veilig zijn aangekomen; hebben nog geprobeerd tel. een goede reis te wensen maar kwamen er niet tussen. We zullen het reisverslag op de voet volgen en zo meegenieten van hopelijk weer een fantastische reis.

veel liefs,
    Gerard & Tiny

• 18 Januari 2014 - 22:44

Frans Muller:

Hoi, Engel en Madelon.

Niets gehoord van neergestorte vliegtuigen of kapingen,
    dus ik ga ervan uit dat jullie veilig geland zijn.

Hé makkers een:
    super mooie, spannende en gezonde tijd toegewenst.

Ben van plan om jullie verslag op de voet te volgen.

Vertel eens in grote lijnen wat jullie in die drie maanden van plan zijn.

(Wat een zalige lange tijd)

Gaan jullie ook eens een keer diep het oerwoud in, of een keer richting de Corantijn?

Mandalon (waar je over sprak) een natuurlijk Engel ook, veel succes toegewenst met de onderhandelingen betreffende het "logeeerhuis".

Luitjes, maak a.u.b. veel fotoos en nomaals een super tijd toegewenst.

Groetjes Frans